Sunday, March 18, 2007

essential sounds

adina mi-a amintit de radio one bbc si de emisiunea essential mix, al carui host e pete tong, , si automat gandul m-a dus la senzationalul set al lui trentemoller din toamna anului trecut, dealtfel votat cel mai bun essential mix al anului si redifuzat in noaptea de revelion.

mixul, facut mai mult pentru a fi ascultat in timp ce muncesti si cauti o oaza de liniste, in timp ce cauti inspiratie, sau pur si simplu pentru relaxare, si nu inainte de a te duce in club pentru un party salbatic, e o combinatie bizara, dar placuta de downtempo, uptempo, si spre sfarsit tech-minimal, foarte diferita fata de ce stiam ca pune dj-ul danez.
au fost si cateva comentarii ieftine si rautacioase pe site-ul radio one cu privire la controversatul sau set, probabil adusi de niste oameni care au nevoie doar de o insiruire tipica de kick-uri si snare-uri pentru a simte muzica. cateodata a-ti misca sufletul inseamna mai mult decat a-ti misca trupul.

personal, l-as asculta intr-una, pentru ca gradul lui de "reascultare" e foarte ridicat, si de fiecare data cand il rulezi parca devinde tot mai interesant. iar partea care-ncepe la minutul 45, care
prin intermediul castilor de la mp3player mi-a bantuit diminetile friguroase in toata iarna care-a trecut, nu va doresc decat sa o ascultati cu placere cu o ciocolata calda in fata si cu energie pozitiva in suflet. cum a zis si prietenul meu DGN, inchizi ochii si te imaginezi in india cu un fluier in gura, imblanzind serpii.

daca e cineva curios, use any file-sharing program, sau cereti-mi-l mie. :)

3 comments:

Adinaaa said...

Hehe... sa dai o bere. :)))

andrei manea said...

Off-topic
A aparut colectia de link-uri numita NIUSURI. Esti prezent astazi acolo ! Daca iti place ideea, da curs invitatie mele si poate va iesi ceva frumos !
Spor la bloguit !
Andrei... ;)

C said...

Vaaaaai cum coaie ascultai tu mixul asta iarna trecuta cand eu ti l-am trimis de cateva saptamani maxim? =))