Monday, March 12, 2007

meaning ov laif

i got tagged by flavia

cel mai frumos lucru din lume?

pai in starea de nervi pe care o am, as fi tentat sa spun drujba. sau toporul.

dar ma calmez pentru moment, si-am sa spun fara ezitare muzica. la mica distanta de familie.

dar muzica. fara muzica probabil toti am merge pe strada plictisiti si nu ar exista petreceri. nu ar exista cluburi, la semafor am astepta in trafic ascultand claxoanele altora. muzica iti poate da stari de bine, de extaz, dar iti poate si amplifica starea de tristete, sau chiar deprimare. deci muzica.

later edit: i tag adina. cu 3 de a.

2 comments:

Adinaaa said...

Vai ce trist ar fi fara muzica. Sa postez acum commentul asta si sa aud doar cri cri. De fapt ar fi bine daca as auzi asta. Asa aud caini latrand, masini claxonand, mai urla cativa pe afara... it is no beat souffle, trust me. :)

C said...

Ca bine zici "maestre", chiar nu mi-as imagina viata mea fara muzica. Prin muzica...traiesti cu adevarat..as avea nenumarate exemple cand muzica m-a scos din stari de tristete, plictiseala, oboseala si m-a dus intr-un loc asa frumos, plin de flori, unde toata lumea danseaza toata ziua neobositi, unde nu exista manele,tigani si alta specimene de gen, unde totul este verde :>, unde ti se indeplinesc toate dorintele, unde nu exista noapte, unde nu este frig, unde, unde, unde.. (oare doar muzica a facut asta :-?)