Saturday, March 3, 2007

the meaning of life

ca sa vedeti ca nu traiesc degeaba, aseara am purtat o discutie filozofica cu my dearest flavia.

si m-am intrebat care cred eu ca e sensul vietii.

dar eu, om bulangiu, nu am generalizat si m-am gandit doar la mine, si am indraznit sa zic "clubbing, drugs, sex, and alcohol", in ordine total aleatorie. ce am uitat sa-i mentionez, si-o zic acum, e ca vreau sa duc o viata cat mai apropiata de a lui Frankie Wilde, exceptand partea in care surzesc, normal. ^^

dupa care flavia mai avea un pic si-mi dadea cu ceva in cap si m-a intrebat daca de asta o sa imi amintesc pe patul de moarte.

eu i-am raspuns cu un fel de "da", si i-am zis ca momentele cand esti cu tovarasii, beat mort la 4 dimineata, nu se uita niciodata.

5 comments:

Anonymous said...

Nu asta ai sa-ti amintestiiiiiiiiii! Asa gandesti acum, dar ai sa te maturizezi si poate nu iti va mai arde de petreceri si bautura :p

Si o sa fii un batranel asezat si sg bucurii in viata vor fi minigolful si emisiunea "Din dragoste" ;)

DUMMY.

Razna said...

minigolf imi place si acum, am pe telefon, iar mircea radu o sa moara pana ajung eu batran.

pe de alta parte, o sa fii ce urasti mai mult.. o mamaie cu preconceptii si care uramreste toate stirile de la 18 pana la 21.

Flavia said...

ba nu, am sa am amanti sub pat si am sa-mi omor sotii ptr averile lor 8->

si stai tu linistit ca pana imbatranesti tu se va gasi alt mircea rade.

Razna said...

heh, ma cunosti flavie ca nu stau locului o clipa, sincer acum, m-ai imagina stand pe canapea si uitandu-ma la tv de dimineata pana seara, asteptand cu telefonul in poala sa ma sune nepotii?

Flavia said...

aaaaaaaaa....chiar tre sa rsp? :p