Saturday, March 24, 2007

merge merge

si ca sa-i raspund adinei, treaba merge. dar merge destul de prost. =D nu ma simt bine deloc. si stiu de ce, dar n-am sa spun nimanui.

pe de alta parte, ieri am plans. inventatorului vorbei daca plangi te descarci ar trebui sa i se faca o statuie. felt much better after that. si nu, nu mi-e rusine sa recunosc.

din nou schimband subiectul, asta-seara voi fi aici pentru a lua parte la asta. poate va vad pe acolo. da pe voi, cei 0 (zero) cititori ai mei.

si trecand in alta sfera, am o dorinta, pe care vreau sa o impartasesc cu voi: mi-as dori sa nu ma mai doara in gat dimineata.

3 comments:

Luma said...

si pe mine ma doare in gat in fiecare dimineata :(

Adinaaa said...

Si... cum a fost la Rokolectiv? Gasca mea a mers in Test Point si n-am mai ajuns la Preoteasa. :)

Hypnotica said...

Nu te-am vazut pe acolo. Dude?