Monday, March 5, 2007

si cica eu dau bacu' anu' asta

azi nu am vazut nimic notabil prin bucuresti. motivul e destul de simplu, si anume pentru ca am umblat ca maicile prin manastire, cu capul in pamant si gluga pe cap, pentru ca m-am trezit, de fapt nu am dormit, dar m-am trezit, din pat zic, m-am trezit cu niste cearcane cam cat linia vietii de pe palma. ce-am mai realizat in aceasta zi de martie?

pai mi-am umflat muschii, m-am incordat de mi se vedeau venele pe bratele-mi imense, si am alaturat 3 scaune unul langa altul la adapostul ultimei banci, si-am futut un somn vreo 2 ore de puteai sa vii cu un tun naval acompaniat de o orchestra, ca nu ma sculai de-acolo.

"trezeste-te baaaaaaaaaaaa, hai la romana!!" se-aude vag din fata clasei

pula.

m-am trezit la a 3-a pauza si-am plecat cocosat spre casa. Noroc ca am reusit sa-mping o baba si sa ma asez pe scaun in 101, altfel cred ca adormeam in picioare cum fac caii. priviti, am reusit sa evit o cacofonie. deci mai sunt bun de ceva. cred.

breaking news: site-ul cnn ofera poze in exclusivitate cu cea mai mare balena care a esuat vreodata.

No comments: