Sunday, July 1, 2007

liftul de la motoare

aseara coboram de pe motoare, si eram 4 insi, si ne-a pus dracu sa incepem sa facem misto de baba aia care face goblenuri in lift. radem noi ce radem, eu eram in spatele ei, la care se intoarce si ma intreaba "te mananca in cur? ce faci acolo?". eu, nonsalant, ii zic: "ma jucam cu liftu'!" (=))) iar ea: "te jucai cu mata!", si JAP!, prima palma. :)) intre timp se deschisesera usile. eu coboram ultimul din lift, si baba se invartea dupa mne sa ma prinda sa imi mai dea o palma cand ies din lift. JAP! imi da si-a doua palma, si pot sa cobor. in spatele meu aud "scarba dreacu!".

dupa 3 minute, in timp ce mergeam spre unirii, m-am gandit ca baba asta poate sa intre in cartea recordurilor, la categoria "cele mai multe scandaluri avute intr-un lift", pentru ca sigur a mai dat de nenorociti ca noi.

2 comments:

Anonymous said...

cere-i numarul de telefon, poate iau lectii si eu...

o mama de baiat cretin

Anonymous said...

ne-am luat si noi de baba de 2 ori in aceasi zi o data la urcare o data la coborare :D prima oara i-am spus ca gresise goblenul si a inceput sa ne injure la intoarcere am inceput sa sarim in lift sa vedem cum reactioneaza da tot nu nea luat la palme :(