Wednesday, August 22, 2007

Cateva ganduri

Era sa cad in lumea lui Narcis. Mi-am amintit ca acum ceva timp, in subcontientul meu se nascuse o dilema. Fiind constient ca sunt mai inteligent ca marea majoritate a baietilor din ziua de azi, dar in acelasi timp constient ca nu arat la fel de bine ca ei, ma gandeam ca ar fi mai bn daca as putea sa fac un fel de troc, sa imi mai scada IQ-ul si vasta mea cultura generala :)), si sa arat mai bine. Acum nu, mi-am pus gandurile in ordine, and being smart overrules the feeling you are good-looking.

8 comments:

Anonymous said...

but...u r good looking

Razna said...

who are you? :)

C said...

uu...ai o admiratoare secreta. adica sper sa fie admiratoare :))

Irina said...

indeed. being smart should *always* overrule being good-looking. dar dk cele 2 merg impreuna, e si mai bine :P

Anonymous said...

it's me... don't you know my voice?

capshuna said...

da anonymus.castravete e futabil!:))

Anonymous said...

indeed,capshuna, right you are. he's fuckable

capshuna said...

io l-as lua o tura,sincer!:-?? :))