Saturday, August 25, 2007

Fusai in Web

Web Club a fost invadat de trenderi. Trist. Aproape la fel de trist ca modul in care o ardeau 70% din lumea de pe acolo. Nu va zic de muzica, foarte hardcore, si in unele momente animalica, o seara foarte dark in materie de muzica. Am mai observat ca a mai invatat lumea sa danseze, nu prea mai sunt dansatori de samba prin preajma, sau alte dansuri exotice. Si tot aseara am auzit cea mai stupida intrebare din viata mea. O tipa, foarte agitata, vine si intreaba: "Auziti, aveti cumva o tigara din intamplare? Personal nu inteleg cum cineva poate avea o tigare prin buzunare intamplator. You don t walk around accidentally finding cigarettes in your pockets, tigarile stau in cele mai multe din cazuri in pachet, si sunt acolo pentru un scop precis. It s a crazy world out there.

M-am animalizat.

2 comments:

Anonymous said...

azi mi-am pus o dorinta. valoreaza un cent. asta e si mai trist. o dorinta atat de mare, care valoreaza atat de putin. ce s-a intamplat cu valorile reale ale unui om?

xyz said...

Hello there! Saraca fata, nu mai avea tigarele si abunda in nevoia de a se baga in seama. Eu as fi spus doo puncte "Daca nu-mi dai o tigarusa in urmatoarele patru secunde nu voi da click pe padurea-virtuala pe care o detii, si va avea parte de o moarte derizorie, vesnic cu o frunza in minus!" :D