Monday, August 20, 2007

my dear joana

Asa. Deci cum incep? M-am... tripat pe SEX AND THE CITY, si imi place la nebunie, ceea ce m-a facut sa vorbesc si sa ma port, si sa imi mulez felul in care imi exteriorizez sentimentele intr-un fel asemanator cu cel din film. Si mi-am pus in actiune noua.. sa zicem virtute a mea intr-o discutie cu my new best friend, Joana. O mostra aici: (and I NEVER speak like that)

Joana: dar tu chiar vorbesti serios cand zici ca vrei sa fim like best friends? pentru ca eu nu imi dau seama cum poate cineva sa ma placa asa..adica incat sa vrea sa fim bestfriends. sunt mai mult decat banala, si sunt mai mult decat frustrata...
Ali Ali: uite complexata
Ali Ali: imi place ca esti
Ali Ali: the french type
Ali Ali: se angreneaza in orice fel de discutii
Ali Ali: dezinhibata
Ali Ali: si tot ce inseamna o seara in paris
Ali Ali: nu mi-am dat seama de asta pana acum
This time, ritmul si seriozitatea cu care era condusa discutie, m-a facut sa scap de lenea si rutina ce gravita in jurul fiecarui nopti petrecute in fata calculatorului, si mi-am dat frau liber sentimentelor. Si exact asa a fost, oricat de gay ar suna. :)

Mi-am mai dat seama de cateva chestii. In general, fetele nu vad partea plina a paharului. Daca, sa presupunem prin absurd, as fi venit din Rusia, unde eram un cercetator faimos, unde lucram in stres 24 din 24, de 3 saptamani, intr-o noapte in care sotia mea dormea singura in pat, ea probabil ar fi inceput sa planga, ca nimic nu mai era ca inainte, ca m-am schimbat, mi-am inversat prioritatile in viata si nu mai tin la ea. Probabil si-ar fi pus capul pe umarul meu si ar fi dat drumul robinetului cu lacrimi, si eu o fata derutata si enervata. FEMEIE, AM RENUNTAT LA 30 000 $ DOAR SA PETREC TIMPUL CU TINE!

Fetelor, you don't see the bright side.

Si, inchei apoteotic, cu imaginea care imi reflecteaza perfect unghiul si nivelul de frustrarea adus in general de fete, si tot ceea ce tin de ele si relatiile mele cu ele.


Desigur, nu e pentru tine my dear beloved who-shall-not-be-named, desi nu cred ca am cui sa ma adresez, mi-am schimbat adresa blogului, si nu ai putea ghici link-ul. Dar nu te subestimez, si probabil citesti chiar acum cu o tigara in mana stanga si picior peste picior. Te-am surprins? :) Wipe you smile.

No comments: