Wednesday, September 26, 2007

Lesson 1

Ali Ali : ba paule
Ali Ali : tu iti dai seama
Ali Ali : ce ineficient e sistemu de invatamant?
Ali Ali : adica am pierdut 4 ani din viata
Ali Ali : unde mai mult ne am chinuit
Ali Ali : si nu am ramas cu nimic in cap
Ali Ali : liceu pulii
Ali Ali : are you with me?
Paul Kid: am prins ideea
Paul Kid: mie cam imi pare rau k nu prea am prins nimic din liceu
Paul Kid: da nu e vina mea
Paul Kid: sincer
Paul Kid: e vina sistemului
Paul Kid: ma gandesc la ziua knd o sa am nevoie d c ar fii trebuit sa invatzam
Ali Ali : pai la asta ma gandeam si eu
Paul Kid: tot c am invatat in liceu e sa ma bat si sa fac jointuri
Ali Ali : =))

4 comments:

MoniQue said...

aye mate,yewr fuckin right!:)

Bonjour said...

in pana mea, ali ,mai posteaza!

Victoire said...

Din pacate pe multi liceul i-a invatat sa bea in loc sa-si faca un joint. Acum ii invata sa fie trendy si sa se pastileze :D

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Transplante de Cabelo, I hope you enjoy. The address is http://transplante-de-cabelo.blogspot.com. A hug.