Friday, April 20, 2007

nicio treaba

cursorul de la mouse a obosit sa dea de aceleasi bloguri de kkt (nu hasis). a obosit sa mai urmareasca zeci de randuri scrise doar sa fie scrise. observ stupefiat ca s-a format o mica comunitate prin jurul meu, printre cunoscuti, ca prieteni nu (mai) sunt, nici macar amici. absolut toti scriu ceva numai cand sunt deprimati, se plang ca babele de spate ca viata ii ia la misto, si incep sa povesteasca cate-n luna si stele, cum ar vrea ei sa schimbe lumea, cum ar vrea ca oamenii nu stiu ce sa faca, nu stiu cum sa se poarte, ca e prea multa rautate pe lumea asta, unii vorbesc chiar de prostie! i mean.. like.. get a mirror!
se mai scriu de asemeni probleme grave, si dupa parerea lor de interes general, din viata lor de cuplu, si ca bonus niste versuri dintr-o melodie stupida si plangacioasa, sa se potriveasca cu starea lor.

"azi m-a parasit iubitu', m-a futut si m-a lasat, iar eu il iubeeeesc! :( i'm so sad i wanna commit suicide> :(. azi toata ziua o sa ascult melodii triste, si o sa ma gandesc la tot ce-a fost. sunt foarte trista, viata mea nu mai e aceeasi. :("

intr-adevar, ma faceti sa plang. trist...

si de ce pula mea pun ei poze in posturi? eu stiam ca pe blog intra lumea care vrea sa citeasca. nu sa se holbeze la poze. nu ma imaginez stand pe blogul uneia cu ochii bulbucati, molfaind o bucata de paine, si sa spun in gand "vai ce tare e blogul, o sa mai intru aici."


ah da, si mai exista posturile alea colorate si idioate, cu multe "!!!!!!!!!!!11111", in care se povesteste cum s-a mers, de exemplu, la circ. gen:

"vaaaaaai am fost la circ!! si m-am distrat super tare cu x, y, si z. a si a venit si w, dar era cu v, si nu a stat cu noi! si am vazut clovni! hahaha, cea mai tare faza a fost aia cand si-a atins nasul ala rosu, si a scos un sunet idiot! hahahahaha! ma distrez pe cinste!!"



do you people read books? do you ever have fun, besides the one you have in front of the pc?

2 comments:

moi non plus said...

ti-ai irosit energia in a redezbate intr-un post cam impetuos aceeasi tema de care se plange "toata lumea":bloguri de kkt..de ce al tau ar fi altfel,de ce al meu ar fi altfel..orice blog ai alege o sa intre intr-o categorie,iar daca gasesti unul inovator,sa fii sigur ca maine apar 100 ca el..ce le deosebeste este insa omul..pe care nu o sa il ai niciodata intreg,cu atat mai mult dupa "disecarea" superficiala a blogului,pentru ca nu te intereseaza sa il ai,vrei doar sa stii ca tu esti altfel.
si inca ceva,deja rebeliunea e trecuta,micile revolte nu mai sunt la moda

moi non plus said...

nu sunt o mondena si recunosc nu urmaresc moda blogurilor,ci doar imi tricotez haina mea din posturi traite de mine..ca sunt triste sau vesele,proaste sau bune..asta nu conteaza foarte tare pt spatiul virtual cat pentru mine ca imi relaxez "muschiul" creierului...care e scuza ta ca scrii? (nu te apostrofez,ci doar sunt curioasa)