Thursday, April 19, 2007

i love basescu

stupoare! mama flaviei ma citeste constant. saru'mana! :]]

gen, mi s-a urcat la cap, ar trebui sa scriu o carte, apoi cu banii de pe ea sa-mi deschid vreo cafenea ceva, pentru ca mai mult ca sigur va fi un best-seller, si voi fi un j.k. rowling al romaniei. si da, scriu romania cu r mic pentru ca azi m-au scarbit parlamentarii. mama lor de corupti. numele autoarei britanice l-am scris cu minuscule ca sa nu o pun intr-o pozitie favorabila in fata tarii noasrte dragi.

si cum ziceam, cu banii de pe carte imi voi deschide un lant de cafenele, apoi imi voi lua un yacht si niste argati pe langa mine. nu stiu de ce am scris postul asta. probabil ca l-am scris doar sa nu scriu doar TE IUBESC ALEXA in el. Oricum, TE IUBESC ALEXA.

2 comments:

Anonymous said...

si eu p tn

C said...

BASESCU PRESEDINTE!