Friday, August 17, 2007

Al cui esti maica?!

De azi I'm back to the roots, plec la tzara alaturi de familie. Nu am mai ars-o de mult in familie, si intr-un fel imi pare bine. Da' ce pana mea fac eu acolo 2 zile. Like, no TV, or at least 4-5 programe, unde singura activitate e sa tai copaci, sa bei o bere si sa asculti o barfa la bar, sau sa dai la peste. Ori pe mine nu ma pasioneaza niciuna din astea. Sia o sa incerc sa ma imbrac cat mai normal, ca sa nu se holbeze babele adunate pe la vreo bancutza. Dar sunt sigur ca o sa mi se puna eterna intrebare "Al cui esti maica?!". De data asta am venit cu temele facute, si stiu ce sa le raspund. Mi-am amintit ca voi avea si un motiv, mic ce-i drept, de bucurie ca plec. O sa am lapte la discretie. I love milk. Dar parca tot as sta acasa.

Matei e plecat in Barcelona, eu sunt plecat in Ulmu. Super...

No comments: