Wednesday, August 15, 2007

Vecina vecina noastra

Azi mi s-a intamplat cel mai ciudat lucru de mult timp incoace. Sa va explic. Andreea e vecina mea de palier, care are vreo 20 ani, si niste parinti care nu ne suporta, adica pe noi, familia Lazar. Si nu ne salutam intre noi, chiar daca suntem usa-n usa. Si azi, dupa vreo 4 ani de zile, cobor la parter, iar Andreea imi da cel mai senin "buna" pe care l-am auzit in viata mea, de parca 4 ani de zile nu s-ar fi intamplat nimic. Si normal, imi pun intrebari, ca asta e natura omului: oare a spus-o din reflex fara sa vada ca sunt eu? Sau incearca o reconciliere? Astept urmatoarea intalnire.

1 comment:

Unknown said...

Cred ca vecina ta a observat ca esti tare dragutz. Si ca merita sa sacrifice un salut. Poate, poate iese ceva.
Dar ai grija cu ura dintre parinti. Ai vazut ce au patit Romeo si Julieta.