Saturday, September 8, 2007

Cartea de bucate

I started the rush cu vreo 3 ciorchine de struguri, unu dupa altu'. Am continuat dupa cateva minute, a 2-a sesiune de multumire digestiva cu aceeasi intensitate, dar cu paste de data asta, tortellini mai exact, si mi s-au parut extraordinare, cam ca pizza intre indigenii din padurile amazoniene. Ceva special. Apoi painea si cutitul de pe masa se contopeau in mintea mea, si astfel am fost ghidat sa tai painea in 2 parti egale si sa indes intr-una din ele sunca, ciuperci, si in sfarsit, castraveti, intr-un intreg perfect simetric, absolut opulent pentru un gurmand de ocazie ce sunt. Ca bonus, iau la brat, pe langa panoplia de gustari ce se adunase pana atunci si o apa, din frigider, care arata excelent. Dar intotdeauna exista un dar. Dar mai vad ceva, o salata de ton, ca la carte, ce-mi sarea in ochi mai repede ca pestii in filmele lui Scorseze. Cu ultimele degete, o iau, si plec in camera. Aici, filmul se fute brusc, pentru ca ingerez absolut tot, si acum stau cu mana pe burta si scobitoarea in dinti. Si momentan ma doare in pula. Sunt aproape fericit. Si scuze, mai sus am scris ciuperci. :| WTF?! Voiam sa zic cascaval. Nu sterg, mi-e lene, nu mi-e de ajuns ca imi folosesc ambele maini la tastatura?

No comments: