Tuesday, May 8, 2007

enigma (urat cuvant)

e 8 mai da? da. deci mai sunt 9 zile pana la ziua mea. am vreun ban? nu. nici macar 100 000? nu. am vreo speranta ca ma va lovi mama cu niste bancnote? nu.

cu aceste ganduri in cap, amestecate cu niste sunete ingramadite care formeaza o melodie de-a lu' bjork, incep sa gandesc. sunt o vita, nu prea gandesc. dar cand gandesc, mereu e jale. pai vine-asa. cand te gandesti, lucrurile reale incep sa iasa in relief, si la mine lucru rea e egal cu paguba. nu stiu daca ma intelegeti, sper ca nu.

si in continuare imi scriu gandurile aici (s-a terminat melodia. ah, a inceput alta.) si ma-ntreb in public cum pula mea poa' sa-ti placa mai multe fete deodata? nu, nu e MDMA la mijloc, de data asta nu. paranoia din mine ar fi tentata sa spuna ca cineva-mi pune xtc in apa in fiecare zi, si astfel ma-ndragostesc constant. si treaba nasoala e ca nu prea trece. deja nu le mai stiu numarul.

altceva: m-am lasat? nu stiu.

altceva 2: ma simt ca un strain in propriul meu corp. nu stiu cine sunt, si ce vreau, si de unde vin. si ce fac?? ce fac? ce se intampla?

invoc probleme psihice. te iubesc alexa.

2 comments:

Hypnotica said...

Ba, da' de mine iti place? :))

muffin said...

ritmul financiar al unui elev: cam de pe 15 ale lunii ai o gramada de bani, multi multi multi, si ii cheltui crezand ca mereu vei avea asa. asta e pana pe 25 aproximativ. apoi, n-ai bani de un pachet de tigari si te simti ca ultimul mizerabil.in ziua de 8 te duci la posta sa iti iei pensia de 25 lei, care dispare instantaneu: 10 dai o datorie, 3 mii fornetti, iei un pachet de tigari, mai ramai cu 7 si iei niste dulciuri. si din nou vine suferinta de pe 9 pe 15:| (cam asa e pe la mine)