Wednesday, May 9, 2007

floarea cu care cred si sper ca se va face primavara

"pt k vreau sa ma tii in brate. na. muie"

un ghiocel printre balarii. am dat-o-n benga de cate ori am citit fraza asta. cine m-ar vedea ar innebuni. ai ascultat 'last night'? uite ce zice aia:

If I told you once, I told you twice,
You can see it in my eyes.
I'm all cried out,
With nothing to say.
You're everything I wanted to be.
If you could only see,
Your heart belongs to me.
I love you so much, I'm yearning for your touch.
Come and set me free,
Forever yours I'll be,
Baby won't you come and take this pain away...


100% corect. din pacate.

ce prost sunt, si ce sensibil, si mult prea prost. dar asta e, asta sunt, cu asta defilez.

ps: i would die for you.

3 comments:

σZΛηεss εļfΛ said...

as fi vrut sa scriu ceva "inteligent", sa-ti demonstrez ca nu e chiar asa, dar..nu sunt persoana potrivita. nici mie nu-mi pot.."demonstra" :) dar, exista o parte buna. fara asta nu am mai simti atat de intens clipa aia de fericire pentru care tragem atat.
daca mai tragem si daca mai simtim :)

p.s. - melodia aia pe langa faptul ca nu multi ii inteleg cu adevarat sensul, pe mine timp de 2h ma facut sa ma descarc de tot ce am strans 1 an jumate. asa ca..she's good. :)

σZΛηεss εļfΛ said...

hehe..si nu ti-a lasat un sentiment placut asa "hipioata"? :)

Anonymous said...

nu sunt hipioata. ti-am zis k trece...